ویزای سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری

اگر شما دنبال مهاجرت به آلمان هستید، باید یکی از انواع ویزا که توضیح داده می شود را اخذ نمایید.

البته شرکت دایموند ویزا در زمینه اخذ تمامی ویزا های توضیح داده شده کنار شما خواهد بود، وکارشناسان مجموعه بهترین روش را نسبت به شرایط شما در نظر گرفته و تیم حقوقی با کمترین ریسک ممکن برای اخذ ویزای شما اقدام خواهند کرد. پس با ما همراه باشید.

اگر شما از جمله کسانی هستید که دارای کسب و کار هستید و می خواهید آن را گسترش دهید آلمان یکی از بهترین کشورهایی است که می توانید برای گسترش کسب و کار خود انتخاب کنید.در این صورت میتوانید از مجوز کار خود اشتغالی استفاده کنید. زمان این مجوز سه سال است، که در صورت موفقیت در کسب و کار می توانید تمدید کنید. شما همچنین نیاز دارید که یک برنامه تجاری مناسب، با تجربه مرتبط، به کشور آلمان ارائه دهید، که ثابت کند نیازهای آلمان را در زمینه اقتصاد برآورده می‌کنید.

اگر بالای ۴۵ سال سن دارید لازم است مدارکی در مورد تامین بازنشستگی خود ارائه دهید شهروندان چند کشور نیازی به ارائه اثبات مستمری ندارند، که از جمله این کشورها ، جمهوری دومینیکن، اندونزی، ایران، ژاپن، فیلیپین، سریلانکا، ترکیه و ایالات متحده می باشند. همچنین کارگران آزاد می توانند برای اقامت خود اشتغالی اقدام کنند، که شامل زمینه‌هایی همچون علم و مهندسی، هنر، نویسندگی، تدریس، پزشکان، دندانپزشکان یا وکلا می باشد. البته باید شواهدی ارائه دهید که در آلمان نیاز به مهارت شما وجود دارد و شما می توانید خود را از لحاظ مالی در این زمینه ها تامین کنید.

برای اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه فرم ارزیابی مراجعه کنید، یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.